Tarteletfest

Torsdag 7. november 2024, kl. 12:00
Kirkehuset, Skibetvej 166, 7100 Vejle

Tarteletfest i Skibet Kirkehus

I uge 45 er der igen Danmark Spiser Sammen, hvor Vejle Kommune ønsker at spise fællesskaber i gang ved at støtte op om tarteletfester i hele kommunen.

Vi bakker i Skibet ligesom sidste år op om projektet ved at invitere til tarteletfest i Kirkehuset. Vi lægger op til en uformel sammenkomst, hvor alle er hjerteligt velkomne. Organist Bjørn Elkjer sidder ved klaveret og vi har tarteletter med fyld klar til servering.

Deltagelse er gratis, dog modtager vi gerne en lille donation, hvis man ønsker at støtte arrangementet.

Hvornår:  torsdag d. 7. november 2024 fra kl.12 - 14

Hvor:   Skibet Kirkehus,  Skibetvej 166 7100 Vejle

Der er plads til max 40 personer og tilmelding sker efter først til mølle princippet

Tilmelding senest torsdag d. 24. oktober 2024 til:

kordegn Charlotte J. H. Olesen på mobil 21 82 15 09 tirsdage og torsdage kl. 9 – 13 eller på mail:  skibet.sogn@km.dk

Vel mødt

Arr. Skibet kirkes Menighedsråd

Du vil måske også kunne lide...